גיוס פיננסי לנדל"ן

גיוס פיננסי לנדל"ן הוא הרבה יותר קל משחשבת

רכישת נדל"ן הינה מטרה נהדרת. היא יכולה למצב אתכם כבעלי נכסים שיוכלו לספק לכם הכנסה פיננסית כמעט פסיבית ואף לאפשר לכם למנף את הנכסים, באמצעות גיוס פיננסי לנדל"ן, לרכישת נכסים נוספים והתפתחות פיננסית נכונה. עם ניסיון משותף של מעל 40 שנים בעבודה וניהול במערכת הבנקאית, אנו מכירות היטב איך המערכת הבנקאית חושבת, פועלת ועובדת, כמו גם גופי אשראי נוספים והאופן שבו הם מתנהלים מול בעלי עסקים, אנשים פרטיים וחברות נדל"ן. אנו נוכל לספק לכם את היתרון החשוב של הידע המקצועי, הניסיון, הליווי והייצוג מול הבנק בגיוס האשראי הנדרש לכם לרכישת נכס הנדל"ן הבא שלכם.

כיצד זה עובד?

בשיחה ראשונית אנו מאפיינות את סוג העסקה ומתחילות לאסוף נתונים לגבי מי הלקוח, מה הוא מחפש להשיג ומה הצורך שלו (לא תמיד יש מתאם בין הדברים). אנו מקבלות מהלקוח מסמכים בסיסיים לפני תחילת התהליך לבחינת NO GO/GO, במידה וכל הנתונים תקינים אנו יוצאות לדרך ומתחילות לנתח את המצב הפיננסי של הלקוח- נתונים מהבנקים, מגורמי אשראי חוץ בנקאיים, נתוני מאזנים ודוחות כספיים ודוחות אשראי.

בהמשך ננתח את הסטטוס הפיננסי של החברה ושל בעלי החברה באופן אישי, את פעילות החברה, ענף הפעילות, דירוגי האשראי, ההתנהלות הכלכלית, את הנתונים בדוחות הכספיים של החברה, את יכולת ההחזר של החברה ובונות אסטרטגיה. מתאימות 3-2 תוכניות פעולה מול בנקים וגורמי אשראי נוספים, כאלו התואמות את מאפייניו וצרכיו. משקפות ללקוח מה מצבו ומול איזה גורמי אשראי נפעל כדי לגייס עבורו את ההון הדרוש לביצוע העסקה על הצד הטוב ביותר.

bg-03 copy
image03.jpg
p2
The report analyzes the growing business and pen on desk of financial adviser with city in background.

לקביעת שיחת היכרות צרו איתנו קשר

[leadercf7 campid="9363"]

לכל שאלה והתיעצות, אנחנו כאן לשירותכם

אנו מכירות ויודעות מה חשוב לבנקים לראות

לקוחה פנתה אלינו בטענה שלא הצליחה לגייס אשראי מהבנק על אף שהיו לה 2 נכסים ברשותה. הבנק טען שאין ללקוחה יכולת החזר מספקת אולם שכחו לבדוק לעומק את העובדה שללקוחה יש 2 נכסים בבעלותה השווים פי כמה וכמה מסכום האשראי שביקשה. לאחר שינוי ושדרוג אופן והבקשה והניסוחים, כך שיתאימו בדיוק למה שהבנק רוצה לראות ולבדוק, הצלחה לסייע ללקוחה לקבל את האשראי שביקשה מאותו הבנק.

אנו מכירות את מה שחשוב לציין ואיך כדאי לגשת אל הבנקים. יש לנו את הידע והכלים מתוך המערכת הבנקאית: "המאחורי הקלעים". השתתפנו והובלנו ועדות אשראי, אישרנו מיליוני שקלים בעצמנו בעת עבודתנו בבנק וניהול יחידות שונות בבנק. אנו מכירות מה חשוב לכל בנק לראות ואיפה המגבלות של כל אחד מהם. אנו יוצרות קשר עם גורמי האשראי, מציגות עצמנו כיועצות פיננסיות של הלקוח, שולחות במייל בקשה מקצועית ומנומקת לגורם האשראי תוך צירוף חומר רלוונטי לבקשה.

בדר"כ יש צורך בפגישה עם הבנקים. אנו מתאמות פגישה יחד עם הלקוח ומציגות את הלקוח, העסק, הבקשה ותוכנית הפעולה. אנו יודעות מה ה LIMIT התחתון מבחינת הריביות והעמלות לכל סוגי האשראי בהתאם לנתוני הלקוח ואנו מאתגרות את הבנקים בעניין. יש עמלות שלא מדברים עליהם… אנחנו יודעות לבקש פטור או הנחה משמעותית.
אנו ממקסמות את גיוס האשראי לטובתו של הלקוח מכל הבחינות, משוות ועוזרות בקבלת החלטות.

bg-03 copy
p4
טלי ואריאלה

לקביעת פגישה השאירו פרטים:

[leadercf7 campid="9363"]
דילוג לתוכן